mandag 4. november 2013

Er vi en endringsgenerasjon?

Det forventes så mange endringer i livet vårt. Bare les horoskopet ditt. Har du noen gang lest et horoskop som sier at livet ditt vil fortsette som det er, du vil lite sannsynlig får en ny jobb eller at du vil fortsette å være sammen med din nåværende partner? Neida, alt handler om å endre seg og livet sitt for å være mer effektiv, sunnere, slankere og yngre for hver dag som går. Helt riktig, for hver dag som går, vi snakker ikke om måneder eller år, alt skal skje i dag. Må innrømme, at stress- trenden har nådd meg også, rett før jeg forsto noe som er veldig viktig. Livet er fullt av endringer, men også er fullt av valg. Jeg gjort et av de største valgene i livet mitt når jeg har flyttet til Norge. Det er kanskje det beste valget jeg tok også.  Men det betyr ikke at det var lett å får det til. Ærlig talt, så visste jeg ikke helt hva det innbærte heller. Vi velger å gjøre endringer i livet vårt og det er viktig at vi velger de riktige endringene.
Endringer vil alltid oppleves som ubehagelige, det vil alltid blir verre før det blir bedre;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar